Als je verhuist, geef je dat door aan de gemeente waar je gaat wonen. Doe dat binnen 5 dagen na de verhuisdatum of maximaal 28 dagen vóór de verhuizing. Je kunt de verhuizing online doorgeven.
Verhuizen vanuit het buitenland (immigratie)
Hier lees je alles over wat je moet doen als je vanuit het buitenland naar Heusden verhuist. Lees verder...
Verhuizen naar het buitenland (emigratie)
Ga je naar het buitenland? Dan moet je misschien worden uitgeschreven. Lees verder...
Heb je geen woonadres?
Dan is het belangrijk dat je toch ingeschreven blijft in de Basis Registratie Personen (BRP). Je kunt dan een briefadres aanvragen waardoor je bereikbaar blijft voor officiële instanties. Lees verder...
Verhuizing geven wij door
De gemeente geeft je verhuizing door aan alle instanties die deze gegevens nodig hebben voor de uitvoering van hun wettelijke taak. Denk daarbij aan de Belastingdienst, je zorgverzekeraar, RDW enzovoorts. Op www.wiekrijgtmijngegevens.nl kun je zien welke instanties dit zijn.
Verhuizing buitenland doorgeven
Je kunt geen adreswijziging doorgeven voor iemand die onterecht op jouw adres staat ingeschreven. Laat in zo’n geval een adresonderzoek starten. Dit kan je ook online aanvragen.
Als de adreswijziging alleen voor een minderjarige kind is (er verhuist geen ouder mee) dan kan dit niet digitaal worden doorgegeven. U kunt een verhuisformulier opvragen via het klantcontactcentrum, Tel 073-5131789 of per email info@heusden.nl. De verhuisaangifte kan ook aan de balie gedaan worden. Dit aangifteformulier dient door beide ouders te worden getekend en voorzien van een kopie van het legitimatiebewijs van beide ouders.