Ik wil een melding hinder woon- en leefomgeving doen!

Ik heb een vraag! (zonder DigiD)

Ik heb een vraag! (rechtstreeks via 'Mijn Loket')

Ik heb een vraag! (voor ondernemers)

Wist je dat je veel zaken online en veilig kunt regelen met de gemeente? Het voordeel is dat je niet per se naar het gemeentehuis hoeft te rijden, je kunt 24 uur per dag, 7 dagen in de week digitaal zaken doen en je doet op een veilige manier zaken met de gemeente omdat je via DigiD of Eherkenning inlogt. 

Op de pagina 'Mijn Loket' tref je digitale aanvraagformulieren aan. Kun je verschillende burgerzaken-producten, zoals een uittreksel of paspoort aanvragen.  Voor sommige producten, bijvoorbeeld het aanvragen van een paspoort of rijbewijs, moet je nog wel naar de gemeentebalie. Ook kun je via 'Mijn Loket' communiceren met de gemeente over jouw lopende (aan)vragen. Alle inwoners (met DigiD) en organisaties (met Eherkenning) hebben een eigen persoonlijke internet pagina waarop ze de voortgang kunnen inzien en documenten kunnen indienen of toevoegen aan een aanvraag. Klik hieronder op de link om naar 'Mijn Loket' te gaan.

> Open 'Mijn Loket' 

E-mailadres of telefoonnummer wijzigen
Wil je het e-mailadres of telefoonnummer dat we gebruiken om je te bereiken wijzigen? Dit kan je zelf makkelijk regelen regelen via je online omgeving. Ga via onderstaande blauwe knop naar ‘mijn loket’. Als je bent ingelogd kun je onder ‘persoonsgegevens’ je e-mailadres of telefoonnummer wijzigen.

Let op: ben je aangemeld voor een van onze nieuwsbrieven? Daarvoor wijzigt je e-mailadres niet automatisch en dat betekent dat je je opnieuw moet aanmelden. Dat kan hier.

Mijn gegevens wijzigen

We zijn van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar via telefoonnummer (073) 513 17 89.

Faxnummer gemeente

(073) 513 17 99

 

 

gemiddelde wachttijd telefooncentrale gemeente Heusden

Wist je dat je ook kunt WhatsAppen met de gemeente Heusden. Via de app stel je snel een makkelijke vraag of kun je meldingen en tips over de openbare ruimte doorgeven. Via WhatsApp gaan we niet inhoudelijk in persoonlijke dossiers of aanvragen omdat we via dit kanaal niet uw identiteit kunnen controleren. WhatsAppen kan via (06) 53 235 705

Komt u liever naar de gemeentebalie in Vlijmen om vragen te stellen, meldingen door te geven of producten aan te vragen, dan is dit natuurlijk ook mogelijk. Tussen 12.00 en 17.00 uur werken we aan de balie in Vlijmen alléén op afspraak. Voor het ophalen van rijbewijzen of reisdocumenten heb je geen afspraak nodig, ook niet 's middags. Meer informatie over de openingstijden van de gemeentebalie in Vlijmen, Bijeen in Drunen of de milieustraat lees je via de onderstaande link.

> Openingstijden gemeentelijke locaties

Bezoekadres

Julianastraat 34
5251 ED Vlijmen

Stuur je liever een bericht naar de gemeente zonder dat je gebruik maakt van de persoonlijke internet pagina? Dan kan dit via de knop 'Ik heb een vraag!' bovenaan deze pagina. Jouw bericht nemen wij dan de volgende werkdag in behandeling. Een e-mail sturen kan via het mailadres info@heusden.nl. Vanwege een strenge spamfilter kan het zijn dat jouw e-mail niet ontvangen wordt. Een schriftelijke brief sturen kan natuurlijk ook. Hieronder tref je het postadres aan. Je mag de brief ook tijdens openingstijden afgeven bij de gemeentebalie in Vlijmen. 

Postadres

Gemeente Heusden
Postbus 41
5250 AA  Vlijmen

Laatst bijgewerkt op: 19-07-2024