Heusden Buitengebied, herziening Provincialeweg 5 Doeveren

Het college van Heusden maakt bekend, dat het heeft ingestemd met het ontwerpbestemmingsplan ‘Heusden Buitengebied, herziening Provincialeweg 5 Doeveren’ (NL.IMRO.0797.BPprovciweg5-ON01).

Het bestemmingsplan maakt het toevoegen van een bouwvlak mogelijk, waardoor ter plaatse een ‘Ruimte-voor-Ruimte’-woning kan worden gerealiseerd. Het plangebied ligt in Doeveren aan de Provincialeweg 5 op het perceel met de kadastrale aanduiding Heusden, sectie F, nummer 767.

Voor het plan geldt geen m.e.r.-plicht op basis van de uitgevoerde vormvrije m.e.r.-beoordeling.

Inzage

U kunt de stukken tijdens openingstijden op afspraak inzien in het gemeentehuis in Vlijmen. Een digitale versie van het ontwerpbestemmingsplan is raadpleegbaar via de landelijke website ruimtelijkeplannen.

Zienswijze

Het indienen van een zienswijze is niet meer mogelijk.

Overige informatie

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met Mathijs Snoeren via telefoonnummer (073) 513 17 89.

Laatst bijgewerkt op: 08-01-2024