Aquasporten

Overtollige pondjes kwijt raken, de spieren sterker maken of een betere conditie krijgen, het kan allemaal door mee te doen aan één van de vele actieve programma’s in het water. Bewegen in het water is vrijwel geschikt voor iedereen. Iedereen kan op zijn eigen niveau meedoen. Oefeningen zijn zwaarder door de weerstand van het water maar gewrichten en spieren worden ontzien door de opwaartse kracht van het water. De kans op blessures is daarom minimaal. U kunt kiezen uit de volgende aquasporten:

  • - AquaFit

    Houdt u van variatie? Kies dan voor AquaFit. U werkt op muziek doelgericht aan een betere conditie en een beter figuur. In deze les wisselen zwemoefeningen en fitnessoefeningen elkaar af.

  • Aquarobics

    Wilt u graag intensief bewegen op muziek? Dan is Aquarobics iets voor u. Aquarobics is een pittige activiteit die wordt gegeven in borstdiep water. Alle spieren worden getraind en u heeft geen kans op blessures. Door de weerstand van het water is er een hoog calorieverbruik.

  • AquaPower

    Een powertraining voor echte fanatiekelingen. 11/2 uur werken aan conditie en spieren. Eerst in een stevig tempo 3 kwartier banen zwemmen. Daarna 3 kwartier aquarobic. Met verschillende materialen en opzwepende muziek komen alle spiergroepen aan bod. Wil je je figuur en conditie verbeteren? Dan is deze training iets voor jou!

  • Aquafit4You

    Een pittige workout van 1 1/2 uur. Conditieverbetering, vetverbranding en spierversterking zijn de doelen van deze pittige workout. U kunt kiezen uit 4 aquasporten; aquarobic, aquabootcamp, aquafit of banen zwemmen.

Uitgelicht