Regel het digitaal met I-burgerzaken

Vanaf 11 juli is het mogelijk om nog meer digitaal te regelen met de gemeente. Je kunt vanaf dan makkelijk de dienstverlening thuis opstarten.

Het is vanaf dat moment mogelijk om digitaal verschillende uittreksels aan te vragen, een verhuizing, verklaring naamgebruik, verzoek tot geheimhouding van persoonsgegevens en een melding tot een voorgenomen huwelijk of geregistreerd partnerschap door te geven via deze website. Je hoeft hiervoor dus niet meer naar het gemeentehuis te komen. Daarnaast kun je alvast de dienstverlening starten voor het doen van een aangifte van geboorte. Je vult zelf de gegevens in en maakt meteen een afspraak voor het ondertekenen van de akte in het gemeentehuis in Vlijmen.

DigiD
Wil jij ook digitaal zaken doen met de gemeente? Dan heb je hiervoor een DigiD nodig. Met DigiD identificeer je jezelf bij de gemeente. Het is belangrijk dat je nooit je gebruikersnaam en/of wachtwoord aan iemand anders geeft, want daarmee kun je iemand toegang geven tot je digitale identiteit. Heb je vragen of wil je meer informatie neem dan contact met ons op. 

digitaal

Uitgelicht